תשלום ביטוח לאומי לעצמאית בעת חופשת לידה

צרו אתנו קשר בטלפון הישיר – 05288-78575

לקבלת מידע וקביעת פגישת ייעוץ בנושאי מס הכנסה.

- כיצד מקבלת עובדת עצמאית את דמי הלידה?

- האם עובדת עצמאית שיצאה לחופשת לידה צריכה להמשיך לשלם ביטוח לאומי חודשי?

תשובה: הביטוח הלאומי מעביר באופן יזום וללא צורך בהגשת תביעה את דמי הלידה לעובדת עצמאית. עצמאית אשר ילדה בביתה צריכה להגיש תביעה לקבלת דמי הלידה.

עובדת עצמאית לא צריכה להמשיך ולשלם את דמי הביטוח החודשיים בעת תקופת חופשת הלידה. שכן בחודשים אלו אין לה הכנסה ודמי הביטוח ייגבו אוטומטית מדמי הלידה.

עוד על חופשת לידה של עצמאית ניתן לקרוא כאן.

לייעוץ בנושא ומידע נוסף לגבי זכאות לדמי לידה עבור עצמאית ניתן לפנות למשרדנו בטלפון: 09-7684004

שור רואי חשבון

  • Facebook

09-7684004

052-8878575